Вівторок
21.11.2017
05:41
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Рівненська ЗОШ І-ІІст. № 16
Головна Реєстрація Вхід
Батькам »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

      Робота педколективу спрямовувалась на реалізацію науково-методичної проблемної теми  "Підвищення професійної майстерності педагогічного колективу та підвищення ефективності навчально-виховного процесу шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій у "Школі щасливої дитини" на розвивально-формуючому (вересень2013  - червень 2018 року) етапі. На цьому етапі робота педколективу була також спрямована на впровадження системи методичної роботи щодо продовження опанування основами  інноваційних технологій, які спрямовані на  розвиток творчого потенціалу учителів у контексті  реалізації науково – методичної проблеми. Завдання адміністрації – модернізація ресурсного забезпечення щодо роботи над  науково-методичною проблемною темою та   програмою "Школи щасливої дитини".    

         Робота над вищезазначеними питаннями  активізувала діяльність кожного вчителя як у шкільних, так і у міських методичних заходах, сприяла підвищенню їхньої професійної підготовки. Так у  грудні 2016 року було проведено засідання педагогічної ради "Формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя на основі впровадження інноваційних технологій навчання у "Школи щасливої дитини". Підготовкою до засідання було проведення з 28 листопада по 02 грудня 2016 року методичний тиждень «Реалізація інновацій через систему самоосвітньої діяльності на уроках», протягом якого були проведені заходи методичного характеру: педагогічний консиліум "Самоосвіта як засіб спрямування вчителя на інноваційну діяльність", методичні посиденьки «ІКТ-компетентність сучасного вчителя в умовах розвитку інформаційного освітнього простору», індивідуальні консультації з питання «Роль ІКТ у розвитку інтересів учнів для формування в учнів навичок самоосвітньої роботи», бібліотечний практикум «Робота з книгою та іншими джерелами», створення портфоліо вчителя з реалізації проблемного питання. Заходи допомогли вчителям краще підготуватись до показових уроків, мета відвідування яких – реалізація інновацій через систему самоосвітньої діяльності на уроках. На кожному уроці можна було бачити навчання та самонавчання як єдиний цілісний процес, що дає змогу учням розвиватися адекватно своїм можливостям, знаходити необхідні джерела інформації та використовувати їх для задоволення своїх пізнавальних потреб. Проте, було видно, що окремі учні мають труднощі, які помітно знижують інтенсивність самоосвітньої роботи. Ці труднощі пов'язані з відсутністю у школярів умінь та навичок самостійної розумової роботи, невмінням систематизувати отриману інформацію та співвідносити її зі своїми прогалинами в знаннях основ наук. Тому досить активна результативність самоосвіти практично неможлива без уміння навчати себе. На уроках були наявні елементи творчості,  що досягалися шляхом створення відповідних психологічних та педагогічних умов, які стимулюють виникнення та розвиток в учнів власне потреби в самоосвіті, прагнення до самореалізації, активності, самостійності. Отже, саме в школі закладаються ті основи самостійної роботи, що дають можливість самостійно набувати знань. Дана інформація була використана та узагальнена на засіданні педради; були продемонстрований відеоперегляд показових уроків під час проведення методичного тижня, підготовлений із зазначеного питання інформаційно – методичний бюлетень.

           У квітні   2017  року  було  проведено засідання педагогічної ради -аукціону «Удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи», на якому  вчителями пропонувалися  лоти, що демонстрували різні форми виховної роботи з учнівським колективом: «колаж», «турнір ораторів», «захист проектів», «бал», «квест», «диспут», «літопис» тощо. Під час проведення педради основна увага акцентувалася на використання пріоритетних напрямків удосконалення виховного процесу, власних напрацювань; відбувся диспут щодо вибору найоптимальніших методів формування активної свідомомислячої особистості школяра.

            Упродовж року в школі працювало чотири методоб¢єднання (вчителів початкових класів, класних керівників, вчителів суспільно-гуманітарного та природничо-математичного циклів). Засідання методоб¢єднань поєднують теорію і практику, проходячи у формі ділової гри, круглого столу, усного журналу, калейдоскопів, конкурсів, презентацій та інші. Зусилля вчителів були спрямовані на використання педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі, вивчення та впровадження  педагогічного досвіду, на розвиток пізнавальної самостійності учнів, формування творчої особистості. Крім того вчителі брали участь у роботі педагогічних рад, педагогічних читаннях, психолого-педагогічних семінарах, консиліумах, методичних тижнях.

         Змістовні та з практичними порадами проводяться  у школі психолого-педагогічні консиліуми: «Малюк пішов до школи» ( з участю батьків), «Перші результати у навчанні та праці учнів 5 класу», «Чи готові ми  навчатись у 5 класі».

         Крім участі у шкільних заходах, вчителі - активні учасники міських методичних об¢єднань, семінарів, конференцій, ярмарку педагогічних  інновацій.  У 2016 році вчитель інформатики Тимощук І.С. та вчитель музичного мистецтва Кісільчук І.М. брали участь у міському конкурсі «Вчитель року – 2017». Тема досвіду, який представляла Тимощук І.С., «Використання інноваційних технологій на уроках інформатики»; членів журі зацікавив майстер-клас із теми «Використання ігрових технологій на уроках інформатики», що вважався одним із кращих серед проведених учасниками конкурсу.  Кісільчук І.М. ділилася досвідом із теми «Формування творчої активності школярів шляхом активізації комплексної діяльності на уроках музичного мистецтва»; з цікавістю та захопленням взяли участь члени міського журі та учасники та обласного етапу у проведенні майстер-класу з питання «Комплексна діяльність як одна з умов розвитку творчих здібностей учнів на уроках музичного мистецтва. Ритмічні вправи на паперових стаканчиках». Вона стала переможцем у І (міському) та ІІ (обласному) турах всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017», у ІІІ (всеукраїнському) турі ввійшла в дванадцяту кращих вчителів України та посіла шосте місце у конкурсі «Вчитель року - 2017» у номінації «Музичне мистецтво».

            У січні 2017 року у школі проходив конкурс-ярмарок педагогічної творчості у таких номінаціях: «Управління освітою», «Методична робота з педагогічними кадрами», «Робота з обдарованими учнями», «Виховна робота», «Англійська мова», «Зарубіжна література», «Історія», «Основи правознавства». Представлені матеріали відзначалися актуальністю за тематикою, інноваційністю, практичним спрямуванням. Методична рада рекомендувала ці матеріали до друку та участі  у І турі XІV обласного    конкурс-ярмарок педагогічної творчості.

           Згідно наказу управління освіти виконавчого комітету Рівненської міської ради від 10.01.2017 № 13  «Про організацію та проведення І туру ХІV обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості» з 07 по 14 лютого 2017 року на базі ЗОШ № 23 проведено міський етап. Цьогоріч вчителі школи були знову у числі найактивніших серед навчальних закладів міста. У восьми  номінаціях було представлено 13 напрацювань  педагогів. На конкурсі було відзначено, що педагоги школи подали найбільшу кількість робіт та отримали найбільше перемог. Члени журі відзначили якісний ріст творчих напрацювань педагогів. Кращі напрацювання освітян Рівного направлені на розгляд експертних предметних комісій ІІ туру ХІV обласного конкурсу-ярмарку педагогічних напрацювань, в тому числі й 2 роботи наших вчителів – Синюк О.П., ШавловськоїЛ.Л., Лавренчука В.П. 

Конкурс-ярмарок педагогічної творчості

1.

«Управління освітою»

1 робота

Шавловська Лариса Львівна,  директор школи «Програма розвитку Рівненської загальноосвітньої школи    І – ІІ ступенів № 16 Рівненської міської ради   «Школа щасливої дитини» - ІІІ місце;

2.

«Методична робота з педагогічними кадрами»

2 роботи

- Легка Лариса Мефодіївна,  заступник директора з навчально-виховної роботи «Педрада – одна із форм підвищення фахової майстерності»,

- Легка Л.М.,  заступник директора з навчально-виховної роботи «Методична робота в школі»;

3.

«Робота з обдарованими учнями»,

1 робота

 - колективна робота (Шавловська Л.Л., Синюк О. П.,  Черняховська К.В., Олексієвець І.М., Герасимчук В.Д., Дзюбук Г.В., Гнатюк Л.Б.) «Плекаймо обдарованість» - лауреат;

4.

«Виховна робота»

3 роботи

- Ревуцька Ольга Станіславівна, педагог-організатор  «Розвиток духовно-катарсичної активності школярів через систему учнівського самоврядування» - І місце;

-  Ревуцька Ольга Станіславівна, заступник директора з навчально-виховноїроботи «Система виховної діяльності  «Школи щасливої дитини» - ІІІ місце;

- Ревуцька Ольга Станіславівна, заступник директора з навчально-виховної роботи «Справжній скарб для людей – вміння трудитися». Формування ціннісного ставлення особистості до праці шляхом використання інноваційних технологій» - лауреат;

5.

«Англійська мова»

2 роботи

- Іванюк Любов Адамівна, вчитель англійської мови, Conyersational English  (Посібник для формування навичок діалогічного мовлення з теми  «Людина та її сім’я»);

- Заваліна Тамара Анатоліївна, вчитель англійської мови, «Формування творчої особистості на уроках англійської мови з використанням інноваційних технологій» - лауреат;

6.

«Зарубіжна література»

1 робота

- Лавренчук Володимир Павлович, вчитель зарубіжної літератури «Конструктор біоадекватного уроку літератури» ІІІ місце у І  турі XІV обласного    конкурс-ярмарок педагогічної творчості та І місце у ІІ  турі XІV обласного    конкурс-ярмарок педагогічної творчості,

7.

«Основи правознавства»

1 робота

- Синюк Оксана Павлівна, вчитель основ правознавства «Використання елементів тренінгу на уроках та в позаурочний час з правознавства» -  І місце.

8.

«Історія»

2 роботи

  - Синюк Оксана Павлівна, вчитель історії, «Мозаїка цікавих завдань з історії України»  (дидактичний матеріал з курсу «Вступ до історії України» для учнів 5 класу) -  ІІІ місце у І  турі XІV обласного    конкурс-ярмарок педагогічної творчості та ІІІ місце у ІІ  турі XІV обласного    конкурс-ярмарок педагогічної творчості,

- Синюк Оксана Павлівна, вчитель історії, «Створення компетентнісного  простору з суспільних дисциплін через урізноманітнення форм і методів уроку».

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   Крім того, у вересні 2016 року проводилося засідання клубу вчителів англійської мови «Лінгва», організоване вчителями школи Іванюк Л.А. та Заваліною Т.А.   у галереї європейського живопису «Євро-Арт» з переглядом експозицій у чотирьох залах – українського, східноєвропейського та західноєвропейського мистецтва, що прокоментувала запрошена на  засідання куратор галереї, кандидат історичних наук, доцент кафедри культурології РДГУ Костюк Л.К.

        У листопаді 2016 року у школі проводився майстер-клас для педагогів-організаторів, під час якого колеги ознайомились із досвідом роботи педагога-організатора Ревуцької О.С., узагальненого у  методичній розробці «Духовно-катарсична активність школярів через систему учнівського самоврядування», в якій розкрито проблему дослідження духовності, прояви духовності та налагодження співпраці у взаємовідносинах учень-вчитель-батьки-соціум; розроблено моделі виховних систем класів через систему доручень УС; представлено традиційні та інноваційні форми роботи з батьками.

         У лютому 2017 року відбулося засідання творчої групи практичних психологів шкіл міста. Черняхівська К.В. провела тренінг на тему «Психологічна підтримка вчителя в умовах інклюзивного навчання».       

         На засіданні методичного об’єднання вихователів ГПД (лютий 2017 року) Леськів Л.А. поділилася з учасниками досвідом роботи з теми «Особистісне зростання дитини в умовах ГПД: практичні формули», продемонструвала практичне використання арт-терапії з вихованцями,. А саме, провела тренінг з арт-терапії: каракулетерапія, малювання по колу,  та майстер-клас «Ляльковий театр: від декорацій до вистави», учасниками якого були вихованці ГПД з виставою «Рукавичка». Заступник директора Легка Л.М. підготувала презентацію та методичний посібник «Поради вихователям: «Арт-терапевтичні ігри з дітьми молодшого шкільного віку».

         Цікаво та з користю у березні 2017 року був проведений обласний семінар-практикум для методистів районних, міських методичних кабінетів , центрів, які координують художньо-естетичні предмети, із теми «Сучасні підходи щодо підготовки вчителя  художньо-естетичних предметів у навчальному закладі», під час якого були презентовані ефективні методи формування мистецьких компетентностей учнів в урочний та позаурочний час. Також учасники ознайомились із досвідом  роботи  переможця ІІ (обласного) туру всеукраїнського конкурсу «Учитель року - 2017» у номінації «Музичне мистецтво» Кісільчук Ірини Миколаївни.

        У квітні 2017 року відбувся педагогічний міст між вчителями початкових класів ЗОШ І-ІІ ст.№ 16  та НВК № 17. Заступниками директора Легкою Л.М. та Лис Н.М було продумано цікаву програму теоретичного та практичного спрямування з питання «Формування здоров’язберігаючих компетенцій учасників навчально-виховного процесу початкової школи в  умовах сучасного освітнього простору».

             Активна та плідна праця педагогів школи має результати і в роботі з учнями.  Участь в олімпіадах, конкурсах.

 

 

        Наступна сторінка             

Друзі сайту
  • Сайт МОіНУ
  • Рівненська міська рада
  • Освіта рівненщини
  • Рівненський РОІППО
  • ІНФО-ЦЕНТР
  • Управління освіти м. Рівного
  • Освіта м. Рівного

  • Пошук

    Календар
    «  Листопад 2017  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
      12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    27282930