Четвер
21.06.2018
19:13
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Рівненська ЗОШ І-ІІст. № 16
Головна Реєстрація Вхід
Батькам »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Робота щодо видавничої діяльності педагогів школи в порівнянні з минулими роками покращилась. В період з червня 2016 року по травень 2017 року  публікації  у фаховій періодичній пресі:

№ з/п

Прізвище, нав’я, по батькові  педагогічного працівника

 

Публікації у фаховій періодичній педагогічній пресі, Інтернет – ресурсах

 

1.

 

Лавренчук Володимир Павлович, вчитель зарубіжної літератури

  •  Зошит для контрольних робіт із зарубіжної літератури. 8 клас. – Рівне: Волинські обереги, 2016. – 68 с.
  •  «Культура вправної комунікації як основа формування успішної особистості»//Людина і суспільство. Економічний та соціокультурний розвиток: тези доповідей.- Рівне: Рівненський інститут Університет «Україна», 2016. – с.136-140
  •  «Сучасні проблеми модернізації державних стандартів освітита впровадження європейської моделі навчання мови і літератури»  - Офіційний журнал Всеукраїнського науково-педагогічного проекту «Філологічний олімп». – 2017. - №1 (8)

2.

Лапюк Ірина Святославівна, вчитель інформатики та математики

    Стаття «Математичне моделювання хвиль переміщення під час пуску на зупинки агрегатів ГАЕС в насосному режимі» у збірнику наукових праць «Нетрадиційні і поновлювальні джерела енергії як альтернативні первинним джерелам енергії в регіоні», Львів- 2017

3.

Синюк Оксана Павлівна, вчитель історії та правознавства

      Конспект уроку «Історичне значення запровадження християнства. 5 клас», розміщено на сайті «Освітній навігатор»

4.

Гнатюк Лілія Богданівна, вчитель початкових класів

- Методичний посібник «Формування творчої особистості на уроках образотворчого мистецтва».

- Конспекти уроків «Декоративно-прикладне мистецтво. Писанкарство. Солярні знаки», «Мозаїка із клаптиків газети».

- Сценарій свята  «Таланти наших учнів», розміщено на сайті «Освітній навігатор»

       

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Є ще багато вчителів, що подавали свої розробки уроків, виховних заходів до друку різних видань, але ще не видруковані.

Разом з тим, є ряд проблем, на розв’язання яких мають бути спрямовані зусилля педагогічного колективу школи. Це, насамперед, формування глибини знань, умінь (у школі 20 учнів (10 %), що мають низький рівень навчальних досягнень з окремих предметів – це більше, ніж в минулому році на 1%),  які б давали змогу учневі в майбутньому поповнювати знання шляхом самоосвіти, виходу у світовий простір. Потрібно продовжувати покращувати матеріально – технічну базу кабінетів. Це робота педколективу над новим проблемним питанням щодо  впровадження освітніх інноваційних технологій навчання й виховання. Не всі вчителі школи,  маючи певний педагогічний досвід, приділяють  питанню обміну досвідом роботи на сторінках фахових періодичних видань належну увагу.

У 2016-2017 навчальному році було організовано інклюзивне навчання  для двох учнів: Пацовського Павла –  учня 2 класу,  Зінчука Олега –  учня 4-Б класу.  Навчально-виховний процес у  класах з інклюзивним навчанням здійснювався відповідно до Робочого навчального плану Рівненської ЗОШ І-ІІ ступенів № 16 Рівненської міської ради на 2016-2017 навчальний рік, з урахуванням потреб дітей з особливими освітніми потребами та особливостей їх психофізичного розвитку. З метою психолого-педагогічного супроводу інклюзивного навчання, створення умов для навчально-виховного процесу дітей в інклюзивному класі       у школі була створена мультидисциплінарна команда. Заступником директора з навчально-виховної роботи Легкою Л.М. надавалася консультативна допомога вчителям та вихователям у класі з інклюзивним навчанням Олексієвець І.М., Легкій І.С., вчителю корекційно-розвиткових занять Котяй Н.І.  щодо створення умов навчання, розробки індивідуальних програм розвитку, проведення корекційно-розвивальних занять для учня з особливими освітніми потребами.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Ревуцька О.С. залучала Пацовського Павла та Зінчука Олега до виховної діяльності у школі на загальних умовах, спрямовувала роботу центру учнівського самоврядування «Єдність» щодо підтримки для налагодження дружніх стосунків зі здоровими однолітками та участі в громадському житті.

         Вчителі  та вихователі у класі з інклюзивним навчанням створювали умови для роботи у класі, враховуючи особливості організації навчально-виховного процесу  в умовах інклюзивного навчання, також створювали позитивну атмосферу в учнівському середовищі та підтримку учня для підвищення ефективності навчання учнів, формуючи  та згуртовуючи колектив із становленням міжособистісних гармонійних стосунків між учнями класу.

Протягом начального року практичний психолог Черняховська К.В. та   Олексієвець І.М.       надавали консультації для батьків дітей, які мають особливі освітні потреби, а також надавали консультації вчителям та вихователям у класі з інклюзивним навчанням щодо особливостей догляду дитини з ДЦП та супроводу навчально-виховного процесу.

28 квітня 2017 року Зінчук Олег проходив обстеження психолого-медико-педагогічної консультації для продовження навчання в 5 класі. Рекомендовано навчання за програмою для дітей з порушенням опорно-рухового апарату, потребує 6 годин для проведення розвиткових занять та постійного супроводу дорослого. Виховну діяльність у школі було сплановано, виходячи із основних законодавчих нормативно – правових документів: Законів України "Про освіту", "Про загальну середню освіту", "Про позашкільну освіту", "Про охорону дитинства», програми "Основні орієнтири виховання учнів 1 – 11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України", затвердженої наказом Міністерством освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243, "Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини", Концепції національно – патріотичного виховання дітей та молоді,  з метою створення організаційних і методичних умов, що забезпечують інтенсифікацію виховної діяльності, оновленню виховних технологій на основі вітчизняних традицій та сучасного світового досвіду, забезпеченню цілісності та різноманітності виховного процесу, гармонізації сімейного й суспільного виховання, плану роботи навчального закладу на 2016-2017 навчальний рік, з метою залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності на основі його нахилів та здібностей, організації змістовного позаурочного дозвілля в навчальному закладі. Педагогічний колектив спрямовував діяльність на реалізацію таких  основних завдань: - розвиток національної свідомості учнів, виховання національно-свідомого громадянина, патріота, дбайливого господаря, гуманіста і правдолюба;

- формування в учнівської молоді ціннісного ставлення особистості до праці;

- збереження і зміцнення морального, фізичного і психічного здоров’я вихованців, формування здорового способу життя учнів;

- залучення кожного учня до участі в різних сферах діяльності;

- сприяння розвитку учнівського самоврядування, становлення соціальної активності школярів;

- посилення ролі батьківської громадськості у вихованні національно-свідомого громадянина.

      Пріоритетними напрямками виховної діяльності в школі були :

    • громадянське, патріотичне, національне  виховання;
    • санітарнопросвітницька, спортивно-оздоровча роботи;
    • правове, превентивне виховання;
    • художньоестетичне виховання;
    • краєзнавчоекологічне виховання;
    • духовноморальне виховання;
    • родинносімейне виховання;

Всі  напрямки виховної діяльності реалізувались  згідно із планом роботи школи на 2016 -2017 навчальний рік, планами виховної діяльності класних керівників, психолога, шкільної бібліотеки, гуртків тощо. Основні напрями враховувались, як при проведенні загальношкільних заходів, так і при проведенні індивідуальної роботи з учнями.

Виховна робота в школі спрямована на: громадянське виховання, роботу з обдарованими учнями, розвиток творчої особистості, соціальний захист дітей, формування навичок здорового способу життя, робота з батьками, робота з дітьми девіантної поведінки, робота з профілактики дитячого травматизму, робота з попередження правопорушень.

         Протягом  навчального  року  питання  виховної  діяльності  розглядались  на  педагогічних радах :  - Про затвердження заходів з реалізації розділу «Формування ціннісного ставлення до мистецтва» Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини на 2008 – 2020 роки;

нарадах  при  директорові та на засіданнях методичного об’єднання класних керівників, інструктивно- методичних нарадах для класних керівників; 

на інструктивно-методична нарадах керівників гуртків і факультативів;

на групових та індивідуальні консультаціях;

на методичних заходах:

- семінар «Удосконалення професійної майстерності класних  керівників за умов сучасної школи ».

    - педагогічні читання «Василь Сухомлинський: п’ять поглядів на проблему свободи та відповідальності в контексті громадянського виховання».

            - під час проведення фестивалю відкритих виховних заходів "Для творчості немає перешкод" щодо формування ціннісного ставлення до мистецтва;

- на засіданні педагогічної ради - аукціону «Удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи».   

           З метою поліпшення всебічного виховання та навчання адміністрацією школи створено координаційну раду з питань взаємодії школи, сім"ї, громадськості у "Школі щасливої дитини".                                                                                                                                                                                                          

  Колектив класних керівників працював над впровадженням науково-методичної проблемної теми школи: "Створення виховного середовища як простору, що забезпечує підвищення ефективності та якості навчально – виховного процесу, шляхом упровадження інноваційних освітніх технологій у "Школі щасливої дитини".

З метою реалізації науково-методичної проблемної теми було передбачено розв’язання цілого комплексу взаємопов’язаних між собою завдань, які ґрунтувалися на досягненнях психолого-педагогічної науки, ППД та проведення виховних заходів.

У квітні 2017 року     було проведено засідання педагогічної ради- аукціону “Удосконалення процесу виховання шляхом вибору ефективних форм виховної роботи», метою якої було стимулювати вчителів до самовдосконалення та творчого зростання , демонстрації власного фахового рівня, творчості , надбань, обмінятись досвідом, педагогічними знахідками . На педагогічній раді за результатами діагностування класних керівників щодо вибору ефективних форм виховної роботи з класом розглянуто пріоритетні форм виховної роботи у «Школі щасливої дитини». У ході аукціону  у формі творчого продажу / купівлі  представлено «лоти» – пріоритетні форми роботи . Завдяки саме такій формі проведення педагогічної ради було  розглянуто безліч ідей  із даної  проблеми, а «придбано» вчителями  тільки ті, які заслуговують на увагу, більш реальні, життєздатні у нашій  "Школі щасливої дитини". Такими виявились форми роботи, запропоновані Черняховською К.В., (форма виховного довготривалого колективного заходу, спрямованого на складання літопису колективу), Панасюком В.В., (олімпійське змагання ), Герасимчук В.Д. (форма проведення ви­ховної роботи, в ході якої відбувається захист підготовлених проектів). Ефективно та результативно працювало методичне об’єднання класних керівників. Було проведено 4 засідання, в ході яких класні керівники мали можливість підвищити свою професійну компетентність, отримати рекомендації щодо організації виховного процесу. Зростає  професійний рівень класних керівників. Вчителі добре володіють основними поняттями та навичками щодо організації виховної діяльності у класі, використання у практичній діяльності інноваційних технологій та активних форм роботи з учнівським колективом. Традиційно щороку у лютому класні керівники беруть участь у фестивалі відкритих виховних заходів "Для творчості немає перешкод", з метою реалізації Програми національного виховання учнівської молоді Рівненщини, де демонструють свою педагогічну майстерність, використовуючи поєднання традиційних та інноваційних форм та методів у здійсненні виховної діяльності.

          З метою забезпечення відповідності діяльності школи державним стандартам та надання допомоги педагогам у підвищенні рівня виховної діяльності, у школі постійно здійснюється управління та внутрішній контроль за виховною діяльністю: готуються накази для підведення підсумків контролю за станом виховної діяльності; індивідуальні бесіди, винесення відповідних питань на нараду при директорові, на засідання педагогічної ради, методичні об’єднання класних керівників, інструктивно – методичні наради класних керівників та керівників гуртків, факультативів. Аналіз  відвіданих  виховних  заходів  показав, що  виховна  діяльність проводиться  на  достатньому  рівні, використовуються  сучасні  технології  виховання  учнів:  КТС, навчально-виховні  проекти, технологія  самовиховання  і  саморозвитку.

       Загальношкільні заходи проводились відповідно до плану роботи школи на 2016-2017 навчальний рік. З метою реалізації основних цілей та завдань виховної діяльності, враховуючи специфіку навчального та виховного процесу школи були проведені традиційні заходи: Свято першого дзвоника, виставка-конкурс  класних літописів, загальношкільний захід "Посвята в першокласники", новорічний ранок, звітний концерт,  свято «Прощання з Букварем», свято "Останнього дзвоника", випускний бал, години класного керівника, інформаційні хвилинки, хвилини духовності, бесіди.

         З метою національно - патріотичної виховання, свідомості, любові до землі,  свого народу, патріотизму, формування ціннісного ставлення до суспільства і держави було проведено такі заходи : Тематичні уроки та уроки мужності : Перший урок "Це наше і це твоє" – 1-4 кл."Від проголошення Незалежності до нової України" – 5-9 кл. Зустріч з цікавими земляками – патріотами, учасниками АТО.Урок мужності "Герої сучасної боротьби за незалежність і цілісність держави". До Дня пам’яті жертв голокосту. Відеоуроки  «В ім¢я твого і мого  життя» (до річниці визволення Рівного від німецько-фашистських загарбників).  Години спілкування :„Мужай, прекрасна наша мово” (до Міжнародного дня грамотності). Виховні години «Тих днів у пам’яті не стерти і сьогодні»  (до Дня визволення України від німецько-фашистських загарбників).«Традиції мого народу»,  День пам’яті героїв Крут ,«Традиції Великодня». Хвилини духовності. Година читання . Книжкові виставки та бібліотечні уроки. Екскурсії у Рівненський краєзнавчий музей , екскурсії місцями козацької та бойової слави. Тематичні виставки малюнків. Інформаційні хвилинки. Тематичні місячники та тижні :Тиждень національно – патріотичного виховання «З Україною в серці», Місячник правових знань (за окремим планом) прав людини» – 9 кл., Шевченківські дні. Загальношкільні заходи: "А ми тую козацькую славу збережемо!", шкільний конкурс військово-патріотичної пісні «Червона калина», Захід до Дня пам’яті жертв голодомору «Розіп’ята душа на хресті всевишньої печалі», «Свято рідної мови» до Дня писемності, Захід «Традиції мого народу», Загальношкільний захід до Дня Соборності,   Загальношкільний захід  до Міжнародного дня рідної мови "Мовознавча веселка", Мітинг-реквієм «Заради життя на Землі».

          Проведено заходи з впровадженням інтерактивних технологій :  Стріт - арт на асфальті крейдою „Ми за мир в усьому світі” (до Міжнародного дня миру), Творчий проект «Історія мого міста в алфавіті" , Інтерактивна патріотична зарядка «Ми майбутнє України», Виготовлення постерів до Дня партизанської слави., Майстер клас із виготовлення арт – листівок для українських воїнів,   Флеш-моб «Діти України за мир у всьому світі», Акція "Україна вишивана", Проект «За чистоту рідної мови»,  Акція «Карта подорожей Україною» учнів та педагогів школи, Участь у конкурсі вуличних вертепів "Нова радість стала" ,  Участь у Всеукраїнському конкурсі учнівської творчості «Об’єднаймося  ж, брати мої…», Участь у міському конкурсі юних екскурсоводів-краєзнавців, Етнографічна вітальня "Чарівні дзвони Великодня", Фестиваль дитячої творчості "Відродимо писанкарство", Участь у загальноміському проекті «Рівне читає». З метою активізації діяльності щодо вирішення проблем охорони дитинства, поліпшення умов розвитку, виховання і освіти дітей, розвитку волонтерського руху в середовищі дітей та учнівської молоді протягом квітня - травня у школі  було проведено  заходи   двомісячника " Співучасть у долі дитини ". Кошти, зібрані волонтерами у ході акцій, передано для дітей, що опинились у складних життєвих обставинах, дітям, з числа переселених із зони АТО, дітям, батьки яких є учасники АТО. Під час благодійних акцій  було зібрано 4070 гривень.

Належною є робота щодо формування  основ  здорового  способу  життя  серед  учнівської молоді . Практичним  психологом  школи  Черняховською К.В.  та соціальним педагогома Олексієвець І.М. проводилась діагностика,   соціометричне  обстеження  груп  дітей, індивідуальна  робота  з  дітьми, які  потребують  підвищеної  педагогічної  уваги. Надавалися  консультації  педагогам, батькам  щодо  вирішення  складних  ситуацій  в  групах  дітей. За  висновками  обстежень  психолог  надавав  рекомендації  щодо  здійснення  корекційної  роботи  з  кожним  учнем. На базі школи діяла «Шкільна служба порозуміння»,  постійно проводилася просвітницька робота. 

З  метою  удосконалення  форм  і  методів  профілактичної  роботи  з  учнями школи, відповідно  до  річного  плану  роботи на 2016-2017 навчальний рік, в  школі  діяла  Рада    профілактики  правопорушень, на засіданнях якої розглядались питання відвідування учнями навчального закладу, організації педагогічної допомоги учням, залучення дітей до роботи в гуртках і спортивних секціях, участі у загальношкільних заходах, надання психологічної допомоги,  попередження правопорушень і злочинності, запобігання дитячій бездоглядності, протидії насильству та жорстокого поводження в сім'ї .

 У школі відсутні учні, які перебувають  на  внутрішньому  обліку та обліку у відділу кримінальної міліції у справах дітей УМВС в Рівненській області, в психіатричній та наркологічній службах.

З  метою  профілактики  правопорушень  серед  неповнолітніх  у  школі в 2016-2017 навчальному році традиційно було проведено:  виховні заходи в рамках Всеукраїнського тижня правових знань (грудень 2016), під час яких застосовувались інтерактивні форми роботи з дітьми, залучення їх до активної участі в диспутах, дискусіях, вікторинах, сюжетно-рольових  іграх тощо; профілактичні заходи, спрямовані на виховання міжнаціональної поваги й нетерпимого ставлення до проявів расизму та ксенофобії; випуск стіннівок про здоров'я; розроблено рекомендації для батьків щодо протидії насильству та жорстокого поводження в сім'ї;  залучено дітей девіантної поведінки,  які схильні до правопорушень до участі у виховних заходах різних рівнів.

         Медичною  службою, спеціалістами  міської  лікарні протягом  року  проводились  лекції в рамках спільних заходів на 201-2017 навчальний рік  щодо  формування основ  здорового  способу  життя, щодо  профілактики  ВІЛ, СНІДу, тютюнопаління, алкоголізму. Учні школи брали активну участь у щорічному міському конкурсі санпостів шкіл м.Рівного, де отримали грамоту за участь від голови Рівненської міської організації Товариства Червоного Хреста України.

       За результатами  діагностики  рівня сформованості ціннісних ставлень в учнів школи , проведеної у 2016 – 2017 навчальному році,  найвищими є  показники формування ціннісного ставлення особистості до себе, до сім'ї, родини, людей. Найнижчим   є показником  формування ціннісного ставлення особистості до до праці та до історичних, культурних надбань рідного краю.

   Тому, плануючи виховну діяльність в школі і класі   на 2017 – 2018 навчальний рік слід врахувати результати діагностики і пріоритетними напрямками визначити формування ціннісного ставлення особистості  до праці та  історичних, культурних надбань рідного краю.

          Класними керівниками  проводились  бесіди  з  попередження  дитячого  травматизму, пожежної безпеки, правил дорожнього руху, гігієнічного виховання та формування здорового способу життя  згідно  з планом – сіткою організації виховної діяльності навчального закладу. 

           В  окремих  журналах встановленого зразка записувалися первинні та цільові інструктажі під час канікул та виїзд за межі школи,  екскурсії.

Керівники гуртків на заняттях   формували ціннісні ставлення учнів шляхом реалізації мети та поставлених  завдань: удосконалення навичок та техніки гри, розвиток координації та фізичних якостей учнів, виховання ціннісного ставлення до себе   -  "Футбол" ( керівник Панасюк В.В.); формування ціннісного ставлення до мистецтва через художньо - образне сприйняття дійсності – "Студія образотворчого мистецтва"  (керівник Гнатюк Л.Б.); формування пізнавальної, практичної, творчої та соціальної компетентностей – "Вокальний спів" (керівники Кісільчук І.М., Шавловський О.А.); розвиток практичних навичок оволодіння мистецтвом художнього слова – "Майстерність актора" (керівник Лукашук Д.М.); розвиток творчих та естетичних здібностей учнів у процесі теоретичного навчання й виконання практичних занять.

До гурткової роботи  залучались здібні та обдаровані учні школи, діти позбавлені батьківського піклування, діти з багатодітних, малозабезпечених сімей, діти, що потребують особливої уваги, діти – інваліди.

          Керівники гуртків з учнями брали участь  в організації дозвілля у школі та мікрорайоні школи, творчих конкурсах міського, обласного та Всеукраїнського рівнів. Результати  своєї  роботи  гуртківці  представляли  в всеукраїнських, міських конкурсах. Однією з найважливіших ділянок виховання учнів є організація роботи з батьками. Протягом 2016-2017 н.р. було проведено: педагогічний всеобуч для батьків, батьківську школу для батьків учнів 1-х класів, індивідуальні консультації для батьків з питань адаптації учнів 1, 5 класів, батьківські збори для батьків учнів 5 класу “Організація навчально-виховного процесу у 5 класі", "Проблеми адаптації п’ятикласника”,  педагогічний лекторій для батьків "Сходинки до гармонії у спілкуванні"; Загальношкільні батьківські збори "Підсумки роботи за І семестр у «Школі щасливої дитини". З 2014 року у школі діє батьківський клуб "Сімейна академія", на засіданнях якої, батьки отримують ґрунтовні теоретичні та практичні навички та знання щодо виховання дітей від практичного психолога Черняховської К.В. Впродовж року діяв консультпункт "Порадьтеся з психологом"(Черняховська К.В.,Олексієвець І. М.), батьківський лекторій. Протягом року класні керівники  проводили батькі збори, використовуючи різноманітні інноваційні форми: концерти, презентації,  лекції, родинні свята. Поряд з інноваційними формами роботи використовувались і  традиційні форми  -  індивідуальні консультації, бесіди, анкетування. Проте саме використання інноваційних форм роботи з батьками сприяло активізації співпраці. Головні завдання школи у роботі з батьками, які ставила адміністрація, були виконані, а саме: пропаганда педагогічних знань з метою підвищення педагогічної та батьківської  грамотності; організація заходів, спрямованих на оволодіння батьками системою умінь, необхідних для організації діяльності дитини вдома; гуманізація змісту та форм роботи з родиною і взаємовідносин "педагоги і батьки". Традиційне шкільне свято - творчий звіт було проведено 23 травня 2017 року під заголовком "Наша школа – європейська школа". Обдаровані учні та творчі педагоги були нагороджені у символічних 12 номінаціях : «Митець -2017», «Краєзнавець -2017», «Художник -2017», «Природолюб -2017»,  «Театрал -2017»,  «Технік -2017»,  «Науковець -2017», «Академік -2017», «Педмайстер -2017», «Практик -2017» «Педагог – лідер -2017», «Учень-лідер -2017»

          Результативність проведених виховних заходів, акцій, місячників аналізувались адміністрацією школи у підсумкових наказах, на інструктивно-методичних нарадах класних керівників, на нарадах у директора.Заступниками директора з навчально-виховної роботи упродовж року  надавались групові та індивідуальні консультації для вчителів, класних керівників, керівників гуртків, факультативів.

Протягом навчального року здійснено екскурсії: за маршрутом Рівне-Кам’янець-Подільський-Хотин-Рівне; за маршрутом Рівне – Дубно – Тараканівський форт – Рівне ; за маршрутом Рівне –  Суськ –  Рівне; екскурсії в парк культури і відпочинку ім. Т.Шевченка; в  музей «Промінець»; в Рівненський обласний краєзнавчий музей; в Рівненську пожежну частину, кінотеатр "Ера".

 Важливою складовою системи виховної діяльності школи є розвиток учнівського самоврядування діє асоціація учнівської молоді «Єдність».

У школі було організовано роботу пришкільного табору з денним перебуванням «Веселка».Зорганізовано дозвіллєвий відпочинок 70 учнів школи. Начальник табору Грицина О.В. належним чином спланувала та організувала   проведення  різноманітних  заходів:  свят, спортивних  змагань, екскурсій, туристичних  походів, подорожей.  Вихованці табору були активними  учасниками  загальноміських заходів : концертів, змагань, квестів. Інформація про життя табору щодня висвітлювалась на сайті школи.

З метою створення належних умов для роботи вчителів із здібними та обдарованими учнями у школі було забезпечено діяльність курсів за вибором, факультативів і  шкільних гуртків.

Відповідно до Робочого навчального плану роботи школи  на 2016 - 2017 навчальний рік, у школі працювало 5 факультативів та 4 курси за вибором (16 годин):

-факультативи: "Рівнезнавство", 5-6 класи (Шавловська Л.Л.), "Основи християнської етики",  5 клас (Синюк О.П.), "Психологічний розвиток особистості молодшого шкільного віку",  5 клас (Черняховська К.В.), "Сімейні цінності",  9 клас  (Черняховська К.В.), "Креслення",  8-9 класи (Юрченко І.М.).

- курси за вибором: "Основи християнської етики",  3-4 класи (Синюк О.П.); "Розвиток продуктивного мислення".  1 клас (Мішук Н.А.), 2 клас (Легка Л.М.), 3 клас (Грицина О.В.),   4–А клас (Дзюбук Г.В.).

Метою роботи факультативних курсів та курсів за вибором є забезпечення належних умов виявлення і розвитку дітей, які мають задатки до інтелектуальної творчої діяльності, розвиток  здібностей обдарованої молоді, ведення науково-дослідної роботи з дітьми, підготовка дітей до участі в олімпіадах та конкурсах.

         З метою створення ціннісного виховного простору школи, орієнтованого на освітній результат - сформованість компетентностей в учнів, що є основою їх успішної самореалізації в різних сферах суспільного життя, організовуючи змістовне дозвілля учнів, у школі протягом 2016 – 2017 навчального року було забезпечено діяльність шкільних гуртків:

     - гуртки художньо - естетичного напряму – "Студія образотворчого мистецтва", образотворчий  профіль - 5 год. (керівник Гнатюк Л.Б.); «Вокальний спів», профіль музика і вокал – 5 год. (керівник Шавловський О.А.); "Вокальний спів" , профіль музика і вокал - 4 год. (керівник Кісільчук І.М.); "Майстерність актора", драматичний профіль – 4,5 год. (керівник Лукашук Д.М.); «Умілі руки», профіль трудове навчання - 2,5 год. (керівник Юрченко І.М.);

     - фізкультурно - спортивного напряму, профіль спортивні ігри  та змагання з фізичного розвитку –  "Футбол" – 4 год. ( керівник Панасюк В.В.) .

Керівники гуртків на заняттях   формували ціннісні ставлення учнів шляхом реалізації мети та поставлених  завдань: удосконалення навичок та техніки гри, розвиток координації та фізичних якостей учнів, виховання ціннісного ставлення до себе   -  "Футбол" ( керівник Панасюк В.В.); формування ціннісного ставлення до мистецтва через художньо - образне сприйняття дійсності – "Студія образотворчого мистецтва"  (керівник Гнатюк Л.Б.); формування пізнавальної, практичної, творчої та соціальної компетентностей – "Вокальний спів" (керівники Кісільчук І.М., Шавловський О.А.); розвиток практичних навичок оволодіння мистецтвом художнього слова – "Майстерність актора" (керівник Лукашук Д.М.); розвиток творчих та естетичних здібностей учнів у процесі теоретичного навчання й виконання практичних занять.

До гурткової роботи  залучались здібні та обдаровані учні школи, діти позбавлені батьківського піклування, діти з багатодітних, малозабезпечених сімей, діти, що потребують особливої уваги, діти – інваліди.

          Керівники гуртків з учнями брали участь  в організації дозвілля у школі та мікрорайоні школи, творчих конкурсах міського, обласного та Всеукраїнського рівнів.      

 Наступна сторінка 

 

Друзі сайту
  • Сайт МОіНУ
  • Рівненська міська рада
  • Освіта рівненщини
  • Рівненський РОІППО
  • ІНФО-ЦЕНТР
  • Управління освіти м. Рівного
  • Освіта м. Рівного


  • Пошук

    Календар
    «  Червень 2018  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
        123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930