Середа
12.08.2020
22:09
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Рівненська ЗОШ І-ІІст. № 16
Головна Реєстрація Вхід
Методична робота »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Методична робота школи

   10.03.2020 року у школі було проведено Педагогічну радупедагогічна кав’ярня «Учитель для школи як сонце для всесвіту». Мета: пошук нових можливостей учителів для професійного зростання, збагачення професійного досвіду. Педагоги активно і сумлінно працювали у групах, де мали можливість реалізувати свої знання, вміння та навички. Вчителі-предметники поділилися досвідом роботи з колегами, використовуючи різноманітні форми та методи. Педрада  була проведена цікаво, всі питання активно обговорювались та в кінці було прийнято рішення педагогічної ради.

     

     18 лютого 2020 року для педагогів школи заступником з навчально-виховної роботи Синюк О.П. майстерно проведено семінар-практикум "Академічна доброчесність: нова академічна культура». Вчителі мали можливість розмірковувати над питанням важливості доброчесності та недоброчесності в освітньому процесі, познайомились із видами відповідальності за порушення академічної доброчесності. Дуже сподобалось педагогам працювати в групах, моделювати ситуації, які спонукають до недотримання доброчесності. Семінар був цікавий, навчальний та модерний.

 

      Інноваційна діяльність педагогів стає на сьогоднішній день основним напрямом реалізації модернізаційних реформ в освіті і одним із суттєвих напрямів переходу до моделі інноваційного розвитку України в цілому.Успіх реформ вирішальною мірою залежить від того, наскільки вдасться збудити творчий потенціал педагогів, які зараз працюють в системі освіти.

Саме тому 11 лютого 2020 року практичним психологом Черняховською К.В. було проведено в закладі засідання імідж-клубу для педагогів на тему: «Інновації починаються з нас».Метою засідання було спонукати до усвідомлення, що  вчитель є ключовою складовою освітніх перетворень. Катерина Володимирівна ознайомила педагогів з теорією поколінь та сприяла практичному напрацюванню стилів навчання здобувачів освіти, які відносяться до «Покоління Z».

     Канікули – це  пора відпочинку для здобувачів освіти та самоосвіти для педагогів. Саме тому 29 жовтня 2019 року  у Рівненській ЗОШ І-ІІ ступенів №16 Рівненської міської ради практичним психологом Черняховською К.В. було проведено семінар «Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами».

      За допомогою інтерактивних технік педагоги спробували заглибитись в емоційний стан дітей з особливими освітніми потребами; визначили хто і як може задовільнити потреби дитини, щоб вона стала гармонійною особистістю. Розробили принципи ефективної роботи з дітьми з ООП. Асистент вчителя Олексієвець І.М.  ознайомила присутніх з обов’язками членів мультидисциплінарної команди та особливостями співпраці вчителя - предметника та асистента вчителя на уроці. Педагоги обмінялися своїми ідеями щодо роботи зі здобувачами освіти. Семінар видався насиченим та інтерактивним, що сприяв фаховому зростанню кожного педагога.

  

     

    24 жовтня 2019 р. Рівненська ЗОШ №16. Науково-практичний семінар «Фольклорний танець як техніка самовираження учнів у музичній діяльності». Організатори: науково-дослідний колектив РОІППО у складі І. М. Кісільчук, Л. І. Туровської, І. С. Опанасець, науковий керівник - О. О. Гумінська (РДГУ). Гість заходу - А. В. Самохвалова (РДГУ). Присутні: учителі музичного мистецтва, мистецтва Рівненщини, музичні керівники м. Рівне, студенти Інституту мистецтв РДГУ (музично-педагогічна освіта), студенти педагогічного факультету (дошкільна освіта). Особлива подяка адміністрації Рівненської ЗОШ №16, особисто Л. Л. Шавловській.

 

 

     6 лютого був проведений семінар Ревуцькою О.С. для педагогів-організаторів м.Рівного на тему «Формування ціннісного ставлення особистості в закладах освіти» у Рівненській галереї Євро-Арту.

     Було використано інноваційні форми роботи з педагогами-організаторами та обговорено проблемні питання, з якими зустрічаються педагоги-виховники у своїй діяльності. Проаналізовано сучасний підхід у формуванні ціннісного ставлення особистості до мистецтва: недоліки та переваги; за допомогою дидактичних ігор було зроблено акцент на ключових компетентностях НУШ; наголошено на духовних цінностях, якими повинен володіти педагог-організатор у формуванні ціннісних ставлень; створено програму партнерства та шляхи впровадження інноваційних форм роботи у закладах освіти. Кульмінаційним моментом у роботі семінару стало створення герба педагогів-організаторів м.Рівного. Подарунком для педагогів стала екскурсія галереєю, яка запалила у серцях іскру натхнення для втілення нових ідей. Девізом семінару стали слова:

«Життя – це картина.

Батьки дають полотно,

Доля – рамку,

Оточення – фарбу.»

                                                                                    Заступник директора з навчально-виховної роботи Ревуцька О.С.

 

     
     25 грудня 2018 р. проведена педагогічна рада з виховної роботи на тему : "Підсумки використання інноваційних авторських ідей, знахідок, надбань у виховну систему "Школи щасливої дитини". Класними керівниками, головою методичного об'єднання класних керівників було узагальнено та систематизовано свої напрацювання та представлено педколективу. Вчителі-предметники акцентували виховну діяльність на уроках та позаурочний час у проведені предметних тижнів. Було відзначено головну роль на партнерстві школи з ГО, фондами, культурними та профорієнтаційними центрами, які сприяють вносити корективи у виховання підростаючого покоління. Завершуючи роботу над проблемною темою школи педагогічним колективом було створено "Систему виховної діяльності "Школи щасливої дитини", моделі виховної системи класів, моделі випускників.
    У школі працюють креативні, мудрі, досвідчені педагоги, які розуміють важливість виховної діяльності на майбутнє України.
 

 

Заступник директора з виховної роботи Ревуцька О.С.

      Основний зміст і завдання методичної роботи, діяльність шкільних методичних структур підпорядкованих реалізації науково - методичної проблемної теми закладу " Підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів та підвищення ефективності навчально - виховного процесу шляхом впровадження інноваційних освітніх технологій у " Школі щасливої дитини".

 

         Підготовлені матеріали щодо реалізації етапів обраної теми, розроблено систему заходів, яка б давала можливість педагогам опановувати основи інноваційних технологій. Ініціативною творчою групою укладено Програму розвитку "Школи щасливої дитини", до реалізації якої долучаються батьки та громада мікрорайону школи.  Структура методичної роботи передбачає оптимальне поєднання колективних та індивідуальних форм. Основною ланкою процесу підвищення професійної майстерності є шкільні предметні методичні об'єднання, психолого-педагогічні та науково-практичні семінари, методичні тижні.  Засідання проходять у формі ділової гри, круглого столу, усного журналу, калейдоскопів, конкурсів, презентацій.
                   Складовою частиною організації методичної роботи, яка суттєво впливає на ріст професійної майстерності педагогів, є активна участь учителів у роботі міських творчих груп, шкіл педагогічного досвіду, семінарів - практикумів, педагогічних майстерень (виступи, показові уроки, презентації з досвіду роботи); у Всеукраїнських акціях, науково-практичних конференціях, педагогічних читаннях.
        Педагоги школи є авторами статей у фахових журналах, у яких презентують результати власних методичних напрацювань.
 
Наші новини:

        03 січня 2018 року в школі проводився семінар - квест "Парк педагогічних інновацій - як альтернативна форма модернізації освіти", під час якого відбувалися майстер-класи вчителів: Тимощук І. С., вчителя інформатики, Мішук Н. А., вчителя початкових класів, Кісільчук І. М., вчителя музичного мистецтва та Леськів Л. А., вихователя ГПД.

 

 

        26 квітня 2017 року був проведений виїзний педагогічний міст між вчителями початкових класів НВК № 17 та ЗОШ№ 16. На методичному заході були присутні заступники директорів всіх шкіл міста.

Кісільчук Ірина Миколаївна, вчитель музичного мистецтва, з 20-29 квітня 2017 року брала участь у третьому (заключному) турі всеукраїнського конкурсу "Учитель року"  у м. Житомирів. Вона увійшла у дванадцятку (6 місце ) кращих учителів країни.

             Учителі школи взяли активну участь у міському етапі обласного конкурсу-ярмарку педагогічної творчості, на який було подано 12 робіт. 

За І місце нагороджені грамотами учитель правознавства Синюк О. П., педагог-організатор Ревуцька О.С..

За ІІІ місце нагородженні грамотами директор школи Шавловська Л.Л., заступник директора з НВР Ревуцька О. С., учитель зарубіжної літератури Лавренчук В. П., учитель історії Синюк О.П.

Лауреатами конкурсу стали учитель англійської мови Заваліна Т. А.

                Вітаємо з перемогою Кісільчук Ірину Миколаївну у ІІ турі всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017" у номінації "Музичне мистецтво".

          Згідно з планом роботи школи на 2016 – 2017  навчальний рік та з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу та професійної майстер-ності педагогічних кадрів, 27 грудня 2016 року була проведена педрада   «Формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя на основі впровадження інноваційних технологій навчання у «Школі щасливої дитини»" . Мета проведення: 

               -  сприяти формуванню вмінь та навичок здобувати знання самостійно за допомогою  різних джерел  інформації;

               - формувати потреби навчатися протягом усього життя;

               - створити оптимальні умови для виявлення пізнавальної активності учнів;

              - формувати  професійні компетенції педагогічних працівників для впровадження інноваційних педагогічних технологій;

              -  виявити педагогічний досвід з використання компетентнісних завдань у практиці роботи вчителів школи.

         Згідно з планом роботи школи на 2016 – 2017  навчальний рік та з метою підвищення ефективності навчально-виховного процесу та професійної майстер-ності педагогічних кадрів, залучення їх до підготовки та якісного проведення педради   «Формування у школярів потреби і навичок самоосвітньої роботи, здатності до навчання впродовж усього життя на основі впровадження інноваційних технологій навчання у «Школі щасливої дитини»"  з 28 листопада по 02 грудня 2016 року був проведений методичний тиждень «Реалізація інновацій через систему самоосвітньої діяльності на уроках».

        Тиждень розпочався виставкою літератури "Cамоосвітня діяльність як складова навчально-виховного процесу". Були проведені заходи методичного характеру, а саме педагогічний консиліум «Самоосвіта як засіб спрямування вчителя на інноваційну діяльність», індивідуальні, групові консультації для вчителів з питання «Роль ІКТ у розвитку інтересів учнів для формування самоосвітньої роботи», створення портфоліо вчителя з реалізації проблемного питання,  методичні посиденьки «ІКТ компетентність сучасного вчителя в умовах Заходи допомогли вчителям краще підготуватись до показових уроків, мета відвідування яких – реалізація інновацій через систему самоосвітньої діяльності на уроках.

         Вчителі школи відвідали показовий урок фізичної культури у 2 класі з теми «Організовуючі вправи. Різновиди бігу і ходьби. Комплекс вправ ранкової гімнастики. Метання малого м’яча в горизонтальну ціль. Долання смуги перешкод. Естафети, ігри.» (вчитель Давидюк Т.В.), урок  математики у 5 класі з теми «Закріплення вивчених способів додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток. Розв’ язування задач» (вчитель Лукашевич О.Г.), урок  образотворчого мистецтва у 7 класі з теми «Створення композиції «Мій парк» (вчитель Леськів Л.А.).

         На кожному уроці можна було бачити навчання та самонавчання як єдиний цілісний процес, що дає змогу учням розвиватися адекватно своїм можливостям, знаходити необхідні джерела інформації та використовувати їх для задоволення своїх пізнавальних потреб. Проте, на уроці математики у 5 класі (вчитель Лукашевич О.Г.), було видно, що окремці учні мають труднощі, які помітно знижують інтенсивність самоосвітньої роботи. Ці труднощі пов'язані з відсутністю у школярів умінь та навичок самостійної розумової роботи, невмінням систематизувати отриману інформацію та співвідносити її зі своїми прогалинами в знаннях основ наук. Тому досить активна результативність самоосвіти практично неможлива без уміння навчати себе. На уроці фізкультури у 2 класі (вчитель Давидюк Т.В.) формування та розвиток загально-навчальних умінь та навичок самостійного здобуття знань передбачене відповідним  організаційним та методичним забезпечення цього процесу. На уроці образотворчого мистецтва у 7 класі (вчитель Леськів Л.А.) у самостійній навчально-пізнавальній діяльності були наявні елементи творчості. Це досягається шляхом створення відповідних психологічних та педагогічних умов, які стимулюють виникнення та розвиток в учнів власне потреби в самоосвіті, прагнення до самореалізації, активності, самостійності. Самоосвіта пов'язана з наявністю позитивних емоцій.

            Отже, саме в школі закладаються ті основи самостійної роботи, що дають можливість самостійно набувати знань. На даних уроках створювались саме такі ситуації, котрі сприяють самостійному пошуку знань, розвивають ініціативу, звернення до додаткових джерел інформації, формують самостійність.

 

   

    Вітаємо переможницю (І місце) конкурсу "Вчитель року - 2017" у номінації "Музичне мистецтво" Кісільчук Ірина Миколаївну

   Вітаємо учасницю конкурсу "Вчитель року - 2017" у номінації "Інформатика" Лапюк Ірину Святославівну


 
Друзі сайту
  • Сайт МОіНУ
  • Рівненська міська рада
  • Освіта рівненщини
  • Рівненський РОІППО
  • ІНФО-ЦЕНТР
  • Управління освіти м. Рівного
  • Освіта м. Рівного


  • Пошук

    Календар
    «  Серпень 2020  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
         12
    3456789
    10111213141516
    17181920212223
    24252627282930
    31

    Архів записів