Четвер
19.09.2019
20:04
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Рівненська ЗОШ І-ІІст. № 16
Головна Реєстрація Вхід
Миробудування »
Меню сайту

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Миробудування у шкільному середовищі

  • Правила поведінки здобувачів освіти у закладі  ПЕРЕГЛЯНУТИ
  • Процедури подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булігну в закладі освіти    ПЕРЕГЛЯНУТИ
  • Порядок реагування на доведення випадків булінгу в закладі освіти та відповідальність осіб, причетних до булінгу   ПЕРЕГЛЯНУТИ

ПЛАН ЗАХОДІВ

щодо профілактики насильства та булінгу

серед учнів Рівненської ЗОШ І-ІІ ст.№16 Рівненської міської ради

на 2018-2019 навчальний рік

 

Психолого-педагогічна просвіта

Психолого-педагогічна підтримка

Педагогів

Батьків

Учнів

Створення позитивного психологічного клімату в школі та сімї

Психологічна та педагогічна діагностика негативних тенденцій у поведінці учнів

Контроль та врахування динаміки змін в особистісних рисах та поведінці учнів

  • Інформаційні куточки
  • Психолого- педагогічні семінари, консиліуми, майстер-класи запрошених фахівців за темами: «Емоційні розлади у дітей і підлітків», «Чинники, що впливають на на негативну поведінку підлітка», «Як підняти соціальний статус учня в групі», «Цінність особистості», «Як допомогти дитині при вияві домашнього насильства», «Конфлікти між учителями і підлітками», «Вибір адекватних методів педагогічної дії», «Вчитель – головна особа у миро будуванні в класі»
  • Вивчення психологічного клімату в учнівських колективах, виявлення соціального статусу учнів (лідерів чи відторгнутих)
  • Індивідуальні консультації з учителями та батьками дітей із групи ризику
  • Індивідуальні консультації з батьками дітей із групи ризику
  • Лекційно- просвітницька робота за темами «У сім”ї - підліток», «Емоційне порушення у дітей», «Депресивні стани у підлітків», «Алкоголізм і наркоманія у підлітковому віці», «Психологія особистісних і міжособистісних конфліктів», «Наші помилки у вихованні дітей», «Як допомогти підлітку впоратися з емоціями?», «Спілкуватися з дитиною: як?», «Чим і як захоплюються підлітки?», «Вихід зі конфлікту»
  • Консультативно – рекомендаційна робота з батьками
  • Засідання «Імідж клубу для батьків»
  • Індивідуальні консультації з  дітьми із групи ризику
  • Цикл бесід з учнями про цінність особистості та сенс життя; диспутів «Я – це «Я», «Я маю право відчувати і висловлювати свої почуття», «Непевність у собі», «Конфлікти», «Підліток і дорослий», «Спілкування з дорослими», «Спілкування з однолітками протилежної статі», «Підліткові ініціації», «Основні проблеми підліткового віку», «Стрес і депресія»
  • Виховні години за темами: «У пошуках гарного настрою» (1 кл.), «Профілактика тютюнокуріння» (2 кл.), «Як навчитися жити без бійки?» (3 кл.), «Вчимося знімати втому» (4 кл.), «Толерантність» (5 кл.), «Як переборювати тривогу?» (6 кл.), «Способи вирішення конфліктів із батьками» (7 кл.), «Стрес у житті людини. Способи боротьби з ним» (8 кл.), «Грані мого «Я» (9 кл.)
  • Тиждень порозуміння
  • Тиждень толерантності
  • Всеукраїнський тиждень права
  • Місячник правових знань

 

  • Участь у громадській діяльності (спортивні змагання, клуби, громадські організації тощо), участь у культурно – виховних заходах, які сприяють формуванню позитивних громадянських, естетичних почуттів, духовності  учнів та педагогів
  • У процесі спостереження педагоги звертають увагу на фактори ризику:

- вербальну або фізичну агресію; високу конфліктність у спілкуванні;

- прагнення до домінування або орієнтацію на залежність;

- ізоляцію або неприйняття однолітками; різкі зміни в поведінці;

- низький або високий рівні IQ;

- неадекватну самооцінку;

- несприятливе сімейне оточення;

- психотравматичні події (втрата близької людини, міжособистісний конфлікт, поганий вчинок, погані відносини в сім”ї тощо);

- алкоголізм і наркоманію, асоціальний спосіб життя

  • Виявлення ознак емоційних порушень
  • Використання спеціальних психодіагностичних методик
  • Консультації психолога, соціального педагога та психологічна корекція негативних тенденцій
  • Консультпункт «Порадьтеся з психологом» (щосереди)
  • Моніторингове дослідження ознак, тенденцій, ризиків негативних проявів поведінки на всіх її етапах роботи психолога та соціального педагога

 

Заступник директора з

навчально-виховної роботи О.Ревуцька

Друзі сайту
  • Сайт МОіНУ
  • Рівненська міська рада
  • Освіта рівненщини
  • Рівненський РОІППО
  • ІНФО-ЦЕНТР
  • Управління освіти м. Рівного
  • Освіта м. Рівного


  • Пошук

    Календар
    «  Вересень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
          1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30

    Архів записів